- - - - - - - - - - - - - - - -
Linkek a témában:
V6 TDI menetpróba - Határtalan
Mindenkinek van egy álma a halhatatlanságról, a legyőzhetetlenségről, de legalábbis arról, hogy egy önmagunknál hatalmasabb erővel rendelkező társ oltalmazó jelenlétével magasodik fölénk.
Autónavigátor, a Touaregről
Kifejezetten ügyes terepen és aszfalton egyaránt, tágas, kényelmes, minőségi utastér, jó felszereltség, remek háromezres dízel.
Teszt: 5.0 V10 TDI
A Talmud lélekkel nem bíró, mégis élő lényként írja le, a köztudat agyagból gyúrt, megállíthatatlan óriásként ismeri a gólemet. A definíciók az utolsó szóig illenek a Volkswagen terepjárójára.
Fanyalgók rémálma - V6 3,2 és V10 TDI Tiptronic
A Volkswagent - édesanyámhoz hasonlóan - bogárfóbia gyötri. 40 éve a VW Bogarat jelentett, ma csillapítottan visszahúzódó kapaszkodót. Az utóbbi években kíméletlen hevességgel tör a népautóságból a presztízsautóság felé, és átkozottul jól csinálja.
Mit tud egy húszmilliós új Touareg?
A legtöbbet zabáló motorokat (W12 benzines és V10 TDI) törölték, eltűnt az R5 TDI is. Maradt a V6 TDI és a 800 Nm-es V8 TDI, mi az előbbivel teszteltük az új Touareget.
Felszállósebesség: a tököli reptéren az új VW Touareg (2010)
Ma délelőtt mutatkozott be az új Volkswagen Touareg a tököli repülőtéren, a V6-os dízellel szerelt változatot mi is megfuttattuk. És a "körítést" is, az új Siroccót, illetve az R Golfot is, igaz, ez utóbbit csak az anyósülésben.
Nagyarculati kérdés - 3.0 V6 CR TDI – 2007
A 2-es Golfot, meg a bambaorrú Passat kombit kifejezetten szerettem, egy szép állapotú, korai Sciroccóért eladnám a konyhabútort is. A Touranért, meg a mostani 5-ös Golfért pedig csak azért nem rajongok, mert csak zsenge negyvenes vagyok, ráér az majd ötvenen túl. De a Touareg hidegen hagy. Talán most, hogy megújult, majd máshogyan lesz.
Gyorsteszt - 3.0 V6 TDI
Tesztautónk alapára 14,5 millió, az optimális háromliteres dízel, automataváltó kombinációban.
3.0 V6 CR TDI BMT tiptronic
Alkalmunk nyílt tesztelni a Volkswagen Touareget, és mi nem bírtunk ellenállni a kísértésnek, bár előre tudtuk, hogy ez már nem a népautó. Milyen? Extra.
Használt? Igen vagy nem?
Tesztünk alanya nem az a mindennapi, tömegbe olvadó, luxus Volkswagen SUV, de úgy gondolom, tökéletesen kimeríti a használtautó fogalmát. Egyrészt majdnem pontosan 50 000 kilométerrel kaptuk meg, másrészt a Miss Universe Hungary 2009 és a Miss World Hungary 2009 használták 9108 kilométeren keresztül az idei Budapest-Bamako-túrán.
Húszmilliós buldog - 3.0 TDI Bluemotion-teszt
Szebb, jobb, könnyedebb, és még a környezetet is kevésbé szennyezi. Az új Volkswagen Touareg receptje elvileg tökéletes, de mégis kissé íztelen, kevésbé karakteres, pár bosszantó hibával.
Nem sznob SUV
Az új VW Touareg minden ízében feledteti elődjét, pedig az sem volt rossz autó. Az újdonság LED-es szemével, porschésan kigyúrt testével, biztonság- és kényelemtechnikai arzenállal, baráti fogyasztással és borsos árral frissíti a vért a nagytestű terepjárók piacán.
Idomítottuk az új 3.0 V6 TDI-t - Kérem félrehúzódni
Röpke másfél óra vezetés után nehéz megítélni, miben gyengélkedik egy "fullos", 21 milliós Touareg, viszont igencsak jót derültem azon, hogy öt kocsiból négy félrehúzódott, ahogy közelítettem mögöttük a Balaton felé vezető úton. Félelmetes járgány!
Nyugtató - Touareg teszt
Szebb, tágasabb, takarékosabb lett az új Volkswagen Touareg, mint elődje. És még a környezetet is kíméli. Mégsem ezek a tulajdonságai késztetnének arra, hogy rohanjunk venni egyet. Hanem pár percnyi nyugalom.
Teszt: 3.2 V6 tiptronic
Három az egyben: teljes értékű luxuslimuzin és terepjáró, sportautós menettulajdonságokkal – hirdeti büszkén legújabb modelljéről a Volkswagen.